wtorek, 29 stycznia 2013

A dziś Renata z hodowli DOMISIE, jej Siska oraz duet ja i Badi przeprowadziliśmy 
doskonalenie zawodowe dla nauczycieli
"Wprowadzenie do kynoterapii- zajęcia z udziałem zwierząt".

Mam mnóstwo przemyśleń "po", pies zmęczony podróżą, ja- zmęczona emocjonalnie.
Jestem zdziwiona jak duży jest głód wiedzy na temat dogo/kynoterapii wśród nauczycieli. Obracając się przez te trzy lata w środowisku kynoterapeutów jakoś tak obrosłam w temat i wszystko było dla mnie oczywiste.
A pedagodzy są głodni i chcą więcej, chcą spotkań w szkołach i zajęć! Jestem dobrym teoretykiem, praktyk ze mnie żaden. Miałam sobie to wszystko odpuścić, ale czas usiąść i pomyśleć.

1 komentarz:

  1. Baśka wraz z kotem Maćkiem pozdrawiają gorąco - niezimowo :-)

    Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła regularnie zaglądać, na razie z przyczyn "technicznych" jest, jak jest :-(

    Badi, jak widzę, nieustająco uroczy... Z wielkim opóźnieniem, co prawda, ale składamy mu najlepsze życzonka urodzinowe, a reszcie rodzinki ślemy głaskanki!
    A co z Rysią?

    OdpowiedzUsuń

Welcome